czwartek, 4 sierpnia 2016

#24 Ulubieńcy Lipca 2016

Witajcie. 
Co u Was słychać? Mam nadzieję, że wszystko idzie po waszej myśli. Dzisiaj przedstawię wam moich ulubieńców. Nie będę przedłużała więc zaczynajmy.


## Kategoria 1 -  ulubiona piosenka ##


Selena Gomez - Kill em with kindness


## Kategoria 2 - ulubiony film ##

Zdecydowanie Avatar :D 


## Kategoria 3 - ulubiony serial ##

Nic nie pobije Pamiętników wampirów. Uwielbiam uwielbiam ten serial. <3 


##  Kategoria 4 -  Ulubione zdjęcie artystyczne ##


To zdjęcie ma w sobie coś magicznego. Gdy je ujrzałam od razu przykuło moją uwagę. 

## Kategoria 5 -  Ulubione  paznokcie ##


Te paznokcie są po prostu urocze, a ten kolor cudowny.

## Kategoria 6 - Ulubiony blog ##


Blog ten jest bardzo ładny, autorka bardzo go dobrze pisze pod względem stylistycznym i ortograficznym. 


Szybki, krótki post. Mam nadzieję, że wam się podoba. A wy macie swoich ulubieńców? Pochwalcie się w komentarzach. Z chęcią się czymś zainspiruje. Miłego dnia. 

20 komentarzy:

  1. Szybki i krótki, ale interesujący.
    Bardzo miło czyta się takie posty.
    Avator to klasyk - bardzo dobry film ;)
    Świetny kolor paznokci ;)

    http://strongwomeen.blogspot.de/2016/07/miosc.html - zapraszam nowy post ;) Jeżeli blog się spodoba zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne paznokcie i zdjęcie różyczki :) Najbardziej mi się podoba!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. AVATAR <3 Uwielbiam, mega post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Avataar! ❤ Uwielbiałam oglądać ten film z kuzynami. Oprócz tego, że przenosi nas w fantastyczny świat, ma również przesłanie.
    Uwielbiam paznokcie w takim kolorze.

    icedaughter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie definitywnie ulubionym serialem jest Supernatural <3 Musze w koncu usiasc i obejrzec Pamietniki Wampirow bo obejrzalam tylko pojedyncze odcinki ale skoro tak wiele osob je zachwala to musze go w koncu obejrzec! <3
    Zdjecie artystyczne piekne a co do piosenki to od pewnego czasu mam faze na Selene wiec rozumiem dlaczego ja wybralas piosenka cudowna :3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam Avatar i Pamiętniki Wampirów :) świetni ulubiency!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi ulubieńcy, mnie też podobała się piosenka Seleny. ⁂

    Zapraszam do siebie ⁂
    http://emiliamitchell.blogspot.com/2016/08/atwiejsza-nauka-jezykow-obcych.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły u mnie. ZAPRASZAM http://panidosiaczek.blogspot.com/2016/08/lba_5.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra, przyznaję, że już dawno powinnam się wziąć za Pamiętniki Wampirów, ale po prostu jakoś nie mogę. :/ Och, do Avatar chętnie wróciłabym! Kurczę, trochę minęło od tego, gdy go obejrzałam. Właściwie nie pamiętam z niego niczego szczególnego. Wiem, że przypadł mi do gustu. Ja także lubię odwiedzać tego bloga. :) Zawsze są na nim geeenialne zdjęcia. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tą piosenkę <3 <3 Blog Magdy czytam chętnie, jest świetny również tak jak Twój
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Własnie niedawno zaczęłam oglądać "Pamiętniki Wampirów " OBSERWUJĘ :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uwielbiam nowy utwór Seleny :) Świetny pomysl na paznokcie. Zawsze gdy Avatar leci w Tv muszę to oglądać. Zapraszam do siebie :) http://fashiooncandies.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Selenę i kocham tę piosenkę. <3 Zdjęcie róży jest cudowne, zresztą, jak te paznokcie. ♥ Znasz może kolorek i markę lakieru? :)

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie z kategorii zdjęcie artystyczne sama wykonałaś?

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest moje ;) Ale bardzo mi się spodobało ;)

      Usuń
  17. Też uwielbiam tą piosenkę :3 Zapraszam do mnie :D
    http://princzipesso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń