środa, 10 sierpnia 2016

#26 Back to school - lista rzeczy do szkoły.

Witajcie.
Dzisiaj post o back to school, czyli o rzeczach, które planuję kupić do szkoły. Osobny post, pojawi się pod koniec sierpnia z zakupami jakie kupiłam do szkoły. A jak wam wakacje mijają? Cieszycie się z powrotu do szkoły czy raczej nie? Zostały trzy tygodnie. Ja się cieszę, bo strasznie w te wakacje się nudzę, a pogoda mnie dobija. Nie przedłużając dłużej, zaczynajmy.


1. Zeszyty A5
Niestety muszę sporo ich nakupować, aż 16 sztuk. Jestem jak wiecie w technikum i coraz więcej przedmiotów mi dochodzi.., jeśli miałabym kupić to tylko zeszyty z OXFORDA. Są bardzo fajne i bardzo wygodnie się w nich pisze. Nie wiem czemu tak jest, ale mi się one podobają. 
2. Zeszyty A4
Mam sporo przedmiotów, w których zeszyty A5 bardzo szybko się wyczerpują i trzeba zakupić nowy, więc chce sobie zakupić do tych przedmiotów zeszyty A4, bo są obszerne i mają dużo miejsca i na cały rok mi starczą. 

3. Piórnik
Bardzo podobają mi się małe piórniki. Nie chcę dużego, gdyż ja tyle rzeczy w piórniku nie trzymam. 
4. Planner 
W tym roku szkolnym chcę być bardziej zorganizowana, dlatego chcę zakupić taki organizer. Wiecie gdzie można w miarę nie drogo dostać go? Napisz mi w komentarzu.


To jest moja krótka lista do szkoły. Książki kupuję dopiero we wrześniu. A wy, co potrzebujecie na nowy rok szkolny?
Podzielcie się tym w komentarzu! Zadawajcie pytania na moim asku natkaa9969, bo chcę zrobić Q&A.
Spokojnych snów Kochani ; * 

26 komentarzy:

  1. O właśnie! Przypomniałaś mi o plannerze! Pomocny post :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki planner to bardzo fajna sprawa my tak samo jak ty planujemy w tym roku szkolnym być bardziej zorganizowane :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Planner podbił moje serce. Grunt to dobra organizacja i rozplanowanie wszystkiego, co mamy zrobić. Ja również lubię małe piórniki, bo nie zajmują one zbyt dużo miejsca w torbie/plecaku. Poza tym długopis, ołówek i kilka cienkopisów nie potrzebują u m nie dużo miejsca :P
    Pozdrawiam :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku postanowiłam kupić same zeszyty A4. Osobiście stawiam na biedronkowe kalendarze, są świetne! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zeszytów w ogóle jeszcze nie mam , piórnika również ale za to planner jest :) Okazja dobra była bo w Biedronce także jeżeli jeszcze ktoś nie ma takiego cuda to w Biedronce powinny jeszcze być :)

    Zapraszam do siebie http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. JA wydałam krocie na UŻYWANE książki i zeszyty muszę kupić najtańsze. Idę do 1 liceum, a rodzice jadą nad morze, do tego chory brat i jego 4 klasa podstawówki. Też muszę kupić piórnik. Szczytem moich marzeń w tym roku są zeszyty tematyczne. Już skończyło się kupowanie zeszytów w Biedronce czy Carrefourze. W księgarniach walą takie ceny, że ja za 5 używanych książek dałam 180 zł, a za 9 czy 10 od koleżanki 80zł. MASAKRA! Ale może w ciągu roku, jeden czy dwa(matma/polski) będą z tych większych.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Do takich przedmiotów, które mamy po kilak godzin w tygodniu, przydaje się właśnie zeszyt A4 - wszystko jest przez dłuższy czas na swoim miejscu, nie trzeba co chwilę zmieniać zeszytu na nowy :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Do takich przedmiotów, które mamy po kilak godzin w tygodniu, przydaje się właśnie zeszyt A4 - wszystko jest przez dłuższy czas na swoim miejscu, nie trzeba co chwilę zmieniać zeszytu na nowy :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne plannery szkolne widziałam ostatnio w Biedronce i cena przystępna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, lubię takie :)
    Ja jestem załamana, że zostały już tylko 3 tygodnie wakacji... :D
    Jeżeli chodzi o zeszyty, to ja kupuję tylko A5 i nie kieruję się marką, kupuję takie, które podobają mi się z okładki :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post i fajne przedmioty do szkoły :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi wystarczy jeden gruby zeszyt z podziałkami, segregator na dodatkowe materiały, karteczki samoprzylepne i zakreślacze.
    [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje zakupy w tym roku będą raczej skromne, bo zeszyty zostały z tamtego roku piórnika nie zamierzam zmieniać a do szkoły chodzę w toribie z plastyka, więc nie myślę jeszcze o szkole
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i przydatny post :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne, przydatne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie najlepsze zeszyty z Oxford :D Miałam takie w zeszłym roku ;)

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny, przyjemny post. Przypomniałaś o kilku rzeczach. Dodałabym jeszcze kolorowe zakreślacze i małe karteczki przylepne, bo jak to w szkole średniej - przydają się do notatek :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja lista zakupów szkolnych jest znacznie dłuższa :D Na szczęście najważniejsze rzeczy już mam, a resztą będę martwić się później :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja duzo zeszytow mam z zeszlego roku. Mysle, ze to dobre rozwiazanie jak na 3 klase gimnazjum. Mnostwo niezbednych informacji pod reka. Co do piornika, to rowniez musze kupic, bo mialam jeden przez 4 lata i juz troche mi sie znudzil, a poza tym byl ogromny i zajmowal mi zbyt duzo miejsca w plecaku.
    Wiem, ze planner bedziesz mogla kupic w Avonie za 17 zł. Ale to dopiero w 12 katalogu :)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosze was, każdy już ta szkoła. Ja nie chce. https://adusis.blogspot.com/2016/08/zapowiedz-pierwszego-nowego-sezonu.html

    OdpowiedzUsuń
  21. tobie nie jest potrzebna masa rzeczy, tak jak mi.
    kupiłam w biedronce ostatnio teczki i organizer na ten rok szkolny.
    paczkę flamastrów- do matematyki są przydatne.
    I to w zasadzie tyle, ołówek , długopis, gumka, 6 zeszytów i to tyle, bo książki praktycznie musiałam kupić tylko 3, bo mam na 2 lata np. jestem teraz w 3 technikum xdd

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też potrzebuję zeszytów A4. A piórnik wolę mieć troszkę większy, bo zawsze znajdzie się coś co będzie akurat najlepiej się tam komponowało.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy do szkoły czy na studia zeszytów i notatników nigdy za mało :) Warto kupić sobie już odpowiednio wcześniej, tak by mieć na zapas i mieć w czym potem notować wykłady :)

    OdpowiedzUsuń