wtorek, 2 sierpnia 2016

#23 Zima moją ulubioną porą roku ;3

Witajcie drodzy czytelnicy!
Co u Was? Jak wam minął pierwszy miesiąc wakacji? Moje wakacje są spontaniczne, zresztą jak zwykle. Chciałabym oceniać blogi pisemnie więc jeśli jesteś zainteresowany/a napisz w komentarzu pod tym postem i daj link do bloga. Zima.. ma swój urok. Jest pełno bieli, puszystego śniegu, który uwielbiam. Za co uwielbiam zimę? Otóż powodów jest sporo. Pierwszym powodem są święta. Dlaczego? Otóż panuje miła, sympatyczna atmosfera, dostajemy prezenty, spędzamy czas w gronie najbliższych. Kolejnym powodem jest lodowisko. Uwielbiam jeździć na łyżwach, bawić się z przyjaciółką w śniegu. To można by powiedzieć, że jest dziecinne, ale to są uroki zimy, z których moim zdaniem trzeba korzystać. Następnym powodem są ferie. Można jednocześnie odpocząć od szkoły wyjeżdżając w góry, wspinać się na szczyty. Mimo, że jest na dworze zimno to i tak uwielbiam ją.  A jaka pora roku jest waszą ulubioną? Czekam na  wasze komentarze na ten temat ;) 










11 komentarzy:

  1. Kochan zimę! Piooona! ❤

    icedaughter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz ocenić mojego bloga, gdyż zależy mi na doskonaleniu się, a każda rada/ocena zawsze mi w tym pomaga. Daj tylko znać jeśli to zrobisz. Wracając do tematyki posty, zimy nie lubię z powodu mrozów i wiecznie spóźniających się autobusów. Chyba najbardziej lubię wiosnę, choć i ta pora ma jakieś minusy, np. latające wszędzie robaczki. Blehh...
    Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zimę za śnieg, który pięknie wygląda na zdjęciach... Nie ma robaków! Jest super. Ale lato jest super za temperatury :)
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie mogę doczekać się zimy i świat , brakuje mi śniegu którego co roku jest co raz mniej :( mam nadzieję ze to się zmieni. Zapraszam do siebie http://fashiooncandies.blogspot.com/2016/08/memories-from-italy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda pora roku ma swój urok. Ja najbardziej lubię lato. Uwielbiam jak jest ciepło, można się opalać, jeździć nad morze czy jeziorko ;) Wiosna jest piękna - wszystko rodzi się do życia na nowo ;)
    Zapraszam do mnie -> https://believeedreamss.blogspot.com/ <- jeżeli chcesz być ze mną na dłużej zapraszam do obserwacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę nie spodziewałam się wpisu o zimie, każda pora roku ma swoje wady i zalety, jakoś nie umiem wybrać tej najlepszej.
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima jest najlepszą porą roku!!! Są święta, mam wtedy urodziny ale najważniejszym argumentem za są ferie zimowe. Kocham jeździć na snowboardzie <3
    http://healthyfoodisg.blogspot.com/2016/08/chia-pudding-na-3-sposoby.html#more

    OdpowiedzUsuń
  8. Zima najlepsza :D

    http://natalaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też uwielbiam zimę :) mam wtedy urodziny :D

    http://klaudiapientarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chciałam wyjechać zimą na wakacje, gdyż mam wtedy sporo urlopu i chciałabym go wybrać do końca roku. Koleżanka polecała mi lecieć na Karaiby. Czytałam na http://wyspykaraibskie.pl/ o tych miejscach i właśnie zimą jest tam idealna pogoda. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń