sobota, 30 lipca 2016

#22 LBA - Liebster blog award

Witajcie. 
Dzisiaj odpowiem na pytania od blogerek, które nominowały mnie do LBA. Jest to Angelika z bloga: angelikablog1.blogspot.com, Angelika z bloga: belivedreamss.blogspot.com oraz Kamili z bloga: kawa-z-mlekiem- pl.blogspot.com za co bardzo dziękuję. 


►Co to jest LBA◄ 

LBA jest to nominacja otrzymana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. 


► Pytania od Kamili ◄

1. Opisz siebie w trzech słowach. 
Nieśmiała, kreatywna, uczciwa. 

2. Co cię skłoniło do założenia bloga?
Myślę, że z pasji go założyłam, gdyż uwielbiam pisać. 

3. Jakie blogi lubisz czytać najbardziej? Czy masz blogi, które czytasz regularnie?
Najbardziej lubię czytać blogi o życiu, modzie i rozważaniach. Mam blogi, które czytam regularnie jest to m.in: https://strong-power.blogspot.com/, https://ruudegirls.blogspot.com/.

4. Co planujesz robić podczas ostatniego miesiąca wakacji?
Ja zawsze wakacji nie planuję, preferuję spontan, aczkolwiek zapewne spotkam się ze znajomymi, przyjaciółką. Głównie wakacje spędzam w domu. 

5. Jaki był  najlepszy moment podczas blogowania dotychczas?
Pozytywne komentarze i spora liczba wyświetleń jak na początek. Bardzo mnie to motywuje, dziękuję!

6. Jaka jest twoja ulubiona książka/film?
Ulubioną książką jest Harry Potter, a film Ostatnia piosenka i szkoła uczuć. 

7. Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnym czasie lubię jeździć rowerem, przeglądać portale, bądź coś poczytać na Wattpadzie. 

8. Twoje największe marzenie to...?
Mam marzenia, aczkolwiek na razie będzie to moja tajemnica.

9. Czy chciałabyś mieszkać za granicą?Uzasadnij swoją odpowiedź. 
Chciałabym bardzo, najlepiej w Anglii albo Ameryce. Dlaczego? Nigdy nie byłam za granicą, a bardzo chciałabym pojechać w niedalekiej przyszłości. 

10. Czym jest dla ciebie blogowanie?
Blogowanie jest dla mnie czymś nowym, pasją oraz poznawaniem ciekawych i mądrych ludzi.

11. Dokończ zdanie: Nie mogę żyć bez...?
Nie mogę żyć bez przyjaciół, rodziny czyli osób, które mimo wszystko mnie wspierają. 


►Pytania od Angeliki z bloga: belivedreamss.blogspot.com ◄

1. Jakie masz hobby?
Moim hobby jest gra na gitarze, jazda na rowerze i pisanie. 

2. Czytasz książki? Jeśli tak o jakiej tematyce?
Czytam książki o tematyce zazwyczaj romantyczne, komedie. 

3. Skąd pomysł na nazwę twojego bloga? 
All and nothing - czyli wszystko i nic. Jest to blog teoretycznie o wszystkim, dlatego taka nazwa ;).

4. Co myślisz o grze Pokiemon Go?
Myślę, że ta gra jest fajna, zmusza do ruszenia tyłka z domu. Niestety ta gra ma też negatywy. Ludzie patrzą w telefony tylko, są zainteresowani światem wirtualnym, a nie rzeczywistym. 

5. Czym robisz zdjęcia na swojego bloga?
Aktualnie nie robię zdjęć, ale myślę nad kupieniem aparatu. 

6. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Najważniejsze w życiu dla mnie jest dom, rodzina i przyjaciele. Bez nich świat byłby nudny. 

7. Jakie jest twoje największe marzenie?
Tak, jak mówiłam w pytaniu od Kamili - tajemnica. 

8. Lubisz zwierzęta?
Zwierzęta uwielbiam, wręcz kocham. W szczególności konie i psy. 

9. Twój ulubiony kosmetyk?
Moim ulubionym kosmetykiem jest tusz do rzęs. 

10. Bez czego nie wyszłabyś z domu?
Nie wyszłabym z domu bez telefonu. 

11. Czy jesteś tolerancyjna?
Jestem, owszem. 


► Pytania od Angeliki z bloga: angelikablog1.blogspot.com ◄

1. Co sądzisz o dzisiejszej blogsferze? 
Dzisiejsza blogsfera jest w porządku, myślę, że nawet ciekawa, bo można poznać osoby o tej samej pasji. 

2. Lubisz Justina Biebera?
Nie przepadam za nim i nie mam nic do jego fanów. 

3. Umiesz jeździć na fiszce?
Nie umiem. 

4. Jakie są twoje pasje?
Muzyka, jazda rowerem, pisanie.

5. Interesujesz się sprawą Mariny Joyce? Co o tym myślisz?
Nie interesuję się tą sprawą. 

6. Twoja ulubiona piosenka? 




7. Lubisz podróżować?
Uwielbiam podróże. Można zawsze zwiedzić nowe miejsca, poznać obyczaje. 

8. Jakie kraje zwiedziłaś?
Obecnie żadnego, ale marzę o Anglii, Niemczech i Kanadzie. 

9. Chciałabyś tumbl girl? 
Nie, gdyż taka osoba jak ja nie posiada orginalnych ciuchów, a dla mnie to tandetne. 

10. Jakie posty tematycznie czytasz najchętniej?
Czytam najchętniej posty o życiu, refleksjach, opinii na dany temat.

11. Głównie patrzysz na wygląd bloga, jego treść czy jakość zdjęć? Uzasadnij swoją odpowiedź. 
Zdecydowanie patrzę na jego treść, ona jest najważniejsza.


► Nominowane blogi przeze mnie ◄ 

1. https://ruudegirls.blogspot.com/
2. http://styleofnikki.blogspot.com/
3. http://poulciak.blogspot.com/
4. https://strong-power.blogspot.com/
5. http://maaddami.blogspot.com/
6. http://ania-grabowska.blogspot.com/
7. http://internetsisters.blogspot.com/
8. http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/
9. http://dezmansowaaa.blogspot.com/ 
10. http://life-of-a-wild-teenager.blogspot.com/
11. http://swiatwikiloff.blogspot.com/






►Pytania dla nominowanych◄

1. Skąd bierzesz pomysły na swojego bloga?
2. Masz idola ? Opowiedz o nim/niej.
3. Kim chcesz być w przyszłości? Uzasadnij swoją odpowiedź.
4. Ulubiony rodzaj muzyki?
5. Masz rodzeństwo? Opowiedz o nich.
6. Jakie blogi przeglądasz codziennie i dlaczego?
7. Jak mają na imię twoi rodzice?
8. Co sądzisz o dzisiejszej modzie?
9. Kim jest dla ciebie przyjaciel?
10. Jaki kosmetyk jest dla ciebie niezbędny?
11. O czym lubisz pisać?
Miłego odpowiadania dla nominowanych. Mam nadzieję, że wam się spodobały odpowiedzi. Jeszcze raz dziękuję za nominację. 





JJ



13 komentarzy:

  1. Właśnie ostatnio natrafiłam na nieznany mi dotąd skrót LBA. Byłam jednak zbyt leniwa aby to poszukać. Dzięki tobie już wiem co to oznacza. Wyjaśniłaś wszystko w łatwy i przejrzysty sposób ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Harrego Pottera! Całą sagę! Filmy wciągające, ale nic nie dorówna książkom! Są cudowne, mogłabym czytać w kółko.
    Podróże ... mega! Mam podobnie, kocham zwiedzać, jeździć w nowe miejsca. Jak na razie najbardziej marzy mi się Francja, Stany Zjednoczone i Włochy.
    Suuper post, Czytelnicy mogą z niego więcej się dowiedzieć o Tobie. Gratuluję nominacji i życzę sukcesów w dalszym blogowaniu! :)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Harrego Pottera :*
    Świetny bloga zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji!
    Uwielbiam H.P. i piosenki Seleny :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji! Bardzo ciekawe, przemyślane odpowiedzi! Mam nadzieje, że będziesz kontynuować pisanie bloga!

    Tymczasem zapraszam do siebie na zostawienie opinii w komentarzu: http://anotherlucy595.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi. U mnie z wczoraj LBA więc wpadnij :) kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na pomoc innym blogerom , jak i również poznanie Ciebie bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominacje Julcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super odpowiedzi! Cieszę się, że ta zabawa dała Ci tyle radości co mnie. Gratuluję także pozostałych nominacji! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile nominacji! gratuluję :) lubię odpowiadać na pytania może na kilka odpowiem (komentarz będzie dłuuugi :D ) 1. Skąd bierzesz pomysły na swojego bloga? Czerpię inspirację z życia, czasem z innych blogów, vlogów i stron. 2. Masz idola ? Opowiedz o nim/niej. Nie mam idola, wiele gwiazd lubię ale nie nazywam ich idolami :) 3. Kim chcesz być w przyszłości? Uzasadnij swoją odpowiedź. Jak byłam młodsza chciałam być reżyserem, teraz chciałabym założyć swój mały biznesik i go prowadzić :) 4. Ulubiony rodzaj muzyki? Rock albo remixy :) 5. Masz rodzeństwo? Opowiedz o nich. Jestem jedynaczką. 6. Jakie blogi przeglądasz codziennie i dlaczego? Nie przeglądam codziennie tych samych blogów, ale lubię Versjadę, Lilę Janowską, Marysię Chudy, Maddę i wiele innych :) 7. Jak mają na imię twoi rodzice? Mariusz i Iwona. 8. Co sądzisz o dzisiejszej modzie? Ta obecna wzorowana na lata 80, 90 bardzo mi się podoba. 9. Kim jest dla ciebie przyjaciel? Ważną osobą. 10. Jaki kosmetyk jest dla ciebie niezbędny? Wazelina kosmetyczna. 11. O czym lubisz pisać? O moim spojrzeniu na świat.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz odpowiadać na pytania możesz zrobić sobie post LBA z tymi pytaniami :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Uwielbiam Harrego <3 Oczwiście gratuluje nominacji :)

    OdpowiedzUsuń