sobota, 2 lipca 2016

#13 Piędziesiąt faktów o mnie.

Witajcie.
Dzisiaj chce wam opowiedzieć trochę o sobie dlatego podam wam 50 faktów o mnie. Więc zapraszam :D 

1. Mam na Imię Natalia.
2. Siedemnaście lat ;3
3. Chodzę do technikum, od września 2 klasa :D
4. Uwielbiam zwierzęta. 
5. W szczególności psy ;D
6. Boje się pająków, a raczej się nimi brzydzę. 
7. Potrafię być szczera, aż do bólu. 
8. Mam rodzeństwo.
9. Lubię spać :D
10. Moją szczęśliwą liczbą jest 14 ;3
11. Słucham głównie popu.
12. Interesuję się muzyką, głównie gra na gitarze.
13. Moją idolką jest Demi Lovato
14. Miałam kiedyś aska, ale usunęłam.
15. Bloga prowadzę od niedawna.
16. Lubię słuchać muzyki na full.
17.  Mam drugie imię i trzecie z bierzmowania.
18. Uwielbiam czytać książki, niezgodna loff *_*
19. Nie umiem jeździć na łyżwach ..
20. Nienawidzę mleka, ale produkty mleczne jem, wiem dziwne.
21. Uwielbiam seriale min Pamiętniki Wampirów.
22. Jestem uzależniona od kawy.
23. Nie pale.
24. Mam lęk wysokości.
25. Moim ulubionym kolorem jest fioletowy. 
26. Nigdy nie byłam za granicą, ale czas to zmienić.
27. Kocham deszcz i śnieg. 
28. Nienawidzę burz. 
29. Mieszkam na wsi. 
30. Nie lubię tłumów.
31. Nie byłam na żadnym koncercie. 
32. Jestem nieśmiałą osobą, bardzo skrytą w sobie.
33. W dzieciństwie chciałam zostać lekarzem, ale kiedy zobaczyłam krew zemdlałam. 
34. Potrafię wysłuchać, a przede wszystkim doradzić.
35. Nie cierpię publicznych toalet. 
36. Nie umiem szyć, zawsze się pokaleczę.
37. Przez jeden dzień potrafię słuchać jednej i tej samej piosenki. 
38. Uwielbiam pisać zawsze będę to robić. 
39. Nie lubię biegać, ale rowerem jeździć uwielbiam.
40. Zawsze jestem pogryziona przez komary i inne owady.
41. Uwielbiam świeże powietrze po deszczu. 
42. Lubię dbać o owoce, warzywa ;3
43. Miałam psa, który niestety umarł. 
44. Próbowałam pisać pamiętnik z marnym skutkiem bo go czytali.. więc przestałam.
45. Lubię kwiaty, mam pełno ich w pokoju.
46.W wigilię nigdy nie jem śledzia. 
47. Uwielbiam morze, powiew wiatru i piasek.
48. Mam 3 przyjaciółki i świetnie się z nimi dogaduję.
49. Muchy mnie strasznie denerwują. 
50. Noszę okulary ;3



No i to wszystko ;3 Napisałam :D Jeśli chcecie możecie pisać  komentarzu coś o sobie, co sprawi, że was bliżej poznam. Buziaki  ;* 








7 komentarzy:

  1. Też kocham psy ^-^
    Świetny post
    Dużo się można dowiedzieć
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo jak Ty uwielbiam seriale :D i punkty: 9,8,17,19,23,25,26,29,30,31,32,35,40,41,46 i 49 zgadzają się również z moją osobą. Ogólnie post mi się podoba, można dowiedzieć się czegoś ciekawego o autorce bloga ^^


    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe fakty, kilka pasuje do mnie :D
    Mój blog
    PS: odpowiadam na wszystkie komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię mleka, ale produkty mleczne uwielbiam :D Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam fioletowy i mam lęk wysokości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post, rzetelnie wymienione fakty a nie że jeden ciągnie się przez trzy :D też uwielbiam czytać książki, i słuchać muzyki na full. Kiedyś też byłam bardzo nieśmiała, ale już jest znacznie lepiej ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja podobne fakty o sobie zamieściłam w zakładce " O Limonce". Tak jak Ty nie lubię śledzi :) Zapraszam do Limonki limonkoweopowiadania.pl :)

    OdpowiedzUsuń