poniedziałek, 18 lipca 2016

#17 Top 10 moich ulubionych piosenek z 2 ostatnich miesięcy.

Witam.
Dzisiaj bardzo krótki post, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. Jak widzicie po tytule posta, dodaję dzisiaj piosenki, które w ostatnim czasie, a dokładnie 2 miesiące mogłam słuchać i o dziwo mi się nie znudziły. 


#1 
Body Say - Demi Lovato. 


#2
Zapomnieć chce - Sylwia Lipka.


#3 Kill Em with Kindness.


#4 
I need you - Kękę.


#5
Sing Me to sleep - Alan Walker.


#6
Cool me down - Margaret. 


#7
Perfect - One direction.


#
This one's for you - David Guetta & Zara Larsson.


#9
Związane oczy mam - Sylwia Lipka & Verba


#10
Amnesia - 5 seconds of summer 


A wy co w ostatnim czasie słuchacie? Pochwalcie się w komentarzu ! 

13 komentarzy:

  1. uwielbiam każdą z tych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kilka z tych piosenek :) Fajnie, że jesteś różnorodna i nie gustujesz tylko w jednym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kill Em With Kindness Seleny Gomez :D Tez mogę ją słuchać godzinami i mi się to nie nudzi.Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio nie jestem chyba na bieżąco z aktualnie popularnymi piosenkami, ale jest kilka utworów, które słucham w kółko np. 4:21
    Little Mix - Secret Love Song , Nathan Sykes - Over And Over Again, Imany – Don't be so shy Filatov & Karas i jeszcze kilka innych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej z tych piosenek co Ty dodałaś to kocham Lovato, Gomez oraz Walker'a :) Co do moich których mogłabym cały czas słuchać to: Company, Greedy, Into You, Dangerous Women, Twenty Eight, Let Me Love You, Side To Side i wiele wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenki nie w moim guście, ale bardzo fajnie napisany post. Pomimo tego, że krótki.
    Przez ostatnie tygodnie non stop słucham Damian Syjonfam ,,ekonomiczna wojna" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny dobór piosenek. Każda z nich przypominała mi jakieś ważne wspomnienie. Pozdrawiam.
    http://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie lubię a najbardziej piosenke Davida Guetty :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Selena ma coraz lepsze piosenki! Kiedyś nie byłam zwolenniczką jej muzyki, ale dziewczyna potrafi zaskoczyć :) 1D lubię i często słucham, a duet Guetty i tej nieznanej mi jak dotąd piosenkarki jest świetny i ciągle chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość znam i lubię!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wiekszosc tych piosenek widze pierwszy raz! koniecznie je przeslucham, juz wlaczylam Selenę :)

    OdpowiedzUsuń