czwartek, 14 lipca 2016

#15 W poszukiwaniu szczęścia - konkurs.

Witam.
Biorę udział w konkursie, który ma na celu dać mi, bądź innym uśmiech. Na ten pomysł wpadła Agata, za co jej dziękuję. Jeżeli chodzi o uśmiech, może być on szczery, lecz nie zawsze. Tak naprawdę w oczach widać, to co czujemy to co mamy w sercu. Jak można dawać innym radość? To jest bardzo trudne pytanie. Dla jednych osób może być to zwykła obecność w ich życiu, kiedy daną osobę przyjaciela/przyjaciółkę wspieramy w trudnych chwilach. A innym zaś nie wystarczy dobre serce człowieka, a dobra materialne, takie jak laptop, ciuchy czy cokolwiek innego(mówię tu o ludziach bezdomnych, bądź dzieciach z domu dziecka, pokrzywdzone przez los. ) Jeżeli kogoś się kocha, to jest się dla tej osoby robi wszystko, aby była uśmiechniętym, szczęśliwym człowiekiem. Mi osobiście radość sprawia ten blog. Chciałabym, aby się rozwijał i lubił mój czytelnik to co przeczyta. Uśmiech może także zdziałać cuda. Zmienia nasze spostrzeganie na daną osobę. Mojej znajomej radość sprawia muzyka i gra na gitarze. Nie bójmy się mówić to co czujemy, dajmy innym radość, bądźmy szczęśliwymi ludźmi. Mnie urzekła akcja Reziego ( Remigiusz Wierzgoń, youtuber. ) pt #Rezimydobrem. Świetny pomysł. Kupując koszulki mogliśmy pomóc chorym dzieciom i dać im uśmiech. Dlatego warto i pomagać i dawać innym odrobinę szczęścia. Mam dla was teraz zdjęcia z akcji o której na pewno słyszeliście, a także cytaty, które mówią o tym, że warto dać wszystkim uśmiech. 









" Po linie znów każą biec nie mogę dłużej bronić się " 


21 komentarzy:

  1. Masz rację trzeba dawać innym szczęście 😉 to bardzo ważne a czasem wystarczy tylko jeden uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiech jest bardzo potrzebny w życiu, dajemy radość innym...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiech to ważna rzecz. Sama widzę po sobie ile ludzi uszczęśliwia :)
    liliuch.blogspot.com zaprasza serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się z Tobą. Należy dzielić się innymi szczęściem, tak rzadko jest ono spotykane. Mądrze piszesz, obserwuję. :)

    http://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęście jest dla mnie bardzo ważne... ale takie prawdziwe który wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Mi radość sprawiają moje pasje i zainteresowania a w szczególności ratownictwo medyczne :) Wiem, ze to co robię jest ważne nie tylko dla mnie ale też dla innych :) Fajny post, zapraszam do mnie! Pozdrawiam :3 http://oliviamaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem, szczęście najlepiej opisują słowa Henryka Sienkiewicza "Szczęście jest zawsze tam, gdzie je człowiek widzi".
    Tekst fajny, tylko zgubiłaś kilka przecinków, ale to się zdarza nawet najlepszym ;)
    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mam trochę problemów z interpunkcją, ale staram się to nadrobić.
      Dziękuję za powiedzenie mi o błędach. Będę starać się je poprawiać.

      Usuń
  7. Twój blog jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie i bardzo mądrze napisany post! Szczęście i dzielenie się z nim to coś pięknego <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem wystarczy tak mało aby dać innym szczęście. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy wpis :-)
    Dobrze że trafiłam na bloga !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię się uśmiechać :)
    Oraz bardzo fajna notka :)
    Pozdrawiam ;)
    http://lilciaever.blogspot.com/2016/07/kim-jestes.html
    zapraszam na nowy wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy temat wpisu. Widzę, że inspirują Cie ludzie zajmujący sie tworzeniem na YouTube. Ja uważam ze to okej ale są ludzie dla których youtuberzy nic nie znaczą.

    Pozdrawiam pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w konkursie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie! Zgadzam się z Tobą! Bardzo ładny blog! I super fotki dobrane do postu :* Buziaczki !

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wzięcie udziału w akcji jak i jednocześnie konkursie "W poszukiwaniu szczęścia". Myślę, że Twój post sprawił uśmiech na naprawdę wielu twarzach. Napisałaś go przecudnie! :)

    OdpowiedzUsuń