wtorek, 19 lipca 2016

#18 All and nothing - prawdziwa przyjaźń - moje rozważania.

Witajcie. 
Dzisiaj trochę o przyjaźni. W jaki sposób ją rozpoznać? Kiedy jest fałszywa, a kiedy prawdziwa? "Prawdziwego przyjaciela poznamy w biedzie" ten cytat jest bardzo prawdziwy. Jeśli mamy przyjaciela/przyjaciółkę, a od znajomych się dowiadujemy, że ktoś wygadał naszą tajemnicę to nie jest przyjaźń. To jest coś okropnego. W dzisiejszych czasach przyjaciół, czyli kogoś na kogo możemy liczyć jest bardzo mało. Można policzyć ich na palcach u ręki. Przyjaciel to osoba do której zadzwonimy nawet o pierwszej w nocy nie pogniewa się o to, a nawet doradzi nam co mamy robić w danej sytuacji. Jeśli ktoś jest twoim przyjacielem, zawsze znajdzie czas dla ciebie, bez względu na to czy ma chłopaka czy nie.
Prawdziwym przyjacielem/przyjaciółką nazwiemy osobę, która: 

# Jest zawsze, gdy ją potrzebujesz.
# Wspiera cie w każdej sytuacji. 
# Jest wobec ciebie uczciwy/a.
# Możesz zawsze na nią/niego liczyć.
# Nie obgaduje ciebie za plecami. 
# Oczywiście robią to wzajemnością. 

A wy macie prawdziwego przyjaciela? Czy się na kimś zawiodłeś/łaś? Pochwal się w komentarzu. 







7 komentarzy:

  1. To prawda że w tych czasach jest mało osób godnych zaufania :(
    Ja mam 3 osoby którym mogę ufać
    Świetny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkowitą rację !
    Ja mam tylko 1 osobę której ufam w 100 % zapraszam :)
    angelikablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj coraz ciężej trafić na prawdziwego przyjaciela. Dlatego trzeba doceniać tych, których zesłał nam los.
    Pozdrawiam!

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety zawiodłam się na przyjaciółce , którą znałam kilka lat ... Myślę , że s dzisiejszych czasaxh ciężko o prawdziwych przyjaciół , ponieważ ludzie z natury są egoistami i myślą bardziej o sobie niż o innych .

    Obserwuje ;*

    http://p4ul4j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, ciężko dzisiaj o prawdziwą przyjaźń. Większość ludzi niestety myśli tylko o sobie. Zawiodłam się na mojej jedynej przyjaciółce, jednak dalej w tym trwam. Zbyt bardzo ją kocham, żebym mogła odejść. Cóż, przywiązanie to niekiedy zło.
    Pozdrawiam,
    Eneyla
    https://guardian-of-shadows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!
    Bardzo ważny i prawdziwy post. Miałam kiedyś taką przyjaciółkę. Przyjaźniłyśmy się prawie 12 lat, czyli całą szkołę, a potem nasze drogi się rozeszły. Teraz już nawet nie mamy ze sobą kontaktu. Ale była to jedyna prawdziwa przyjaźć w moim życiu. Wszystko razem - jak siostry. Od tamtego czasu już nie zaufałam tak żadnej innej kolażance i żadna nie stała się moją przyjaciółką. Bo bardzo ważne jest w prawdziwej przyjaźni spełnienie tych ważnych punktów, które wymieniłaś.

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam! I klikam Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W dzisiejszych czasach trudno jest znaleźć kogoś 'prawdziwego'. Wszędzie znajdzie się ktoś to będzie się pod coś lub kogoś innego podszywał. Często wychodzi przy tym na gorsze, zwłaszcza w kwestii przyjaźni. Jeżeli znajdziesz fałszywego przyjaciela, wtedy ból jest przeokropny i trwa bardzo długo.
    Czy mam przyjaciela? Mam przyjaciółkę. Jak narazie po roku przyjaźni, nie pokłóciłyśmy sie ani na moment i jak narazie nie naruszyła mojego zaufania w stosunku do niej.
    Ciekawie piszesz. :)
    http://juornalduninconnu.blogspot.com/2016/07/zacznij-pracowac-nad-soba-nie-ogladaj.html

    OdpowiedzUsuń