czwartek, 21 lipca 2016

#19 Trzydzieści pomysłów na wpis na blogu.

Witajcie.
Zapewne są tutaj osoby, które mimo chęci napisania coś na swoim blogu nie mają pomysłów, a do głowy nic im nie przychodzi. Dlatego pomyślałam, że zrobię własną listę z pomysłami na bloga.

1. Room tour - pokaż swój pokój,
2. Napisz swoje własne opowiadanie,
3. Porób zdjęcia swojego miasta/ wsi i zaprezentuj go,
4. Kim chcesz być w przyszłości?
5. Lista blogów, które cię inspirują,
6. Lista rzeczy, które uwielbiasz,
7. Back to school czyli moje rzeczy do szkoły,
8. O mojej szkole  - technikum czy liceum?
9. Napisz recenzje książki/filmu. 
10. Dziesięć piosenek, które uwielbiasz,
11. Moje sposoby na ładne włosy,
12. Inspiracje, które nas motywują do dalszego działania,
13. Napisz coś o swoim idolu/idolce/idolach,
14. Bądź kreatywna wymyśl coś sama,
15. Podaj swój domowy przepis na np. sałatkę, cokolwiek chcesz,
16. Czemu warto mówić prawdę?,
17. Wywiad z blogerem / blogerami,
18. Q&A pytania i odpowiedzi, 
19. Marzenia - czy to coś nierealnego? 
20. Co jest w mojej szafie - zaprezentuj swoje ciuchy, 
21. Jak uczyć się by coś zapamiętać?,
22. Zorganizuj jakiś konkurs w celu pomocy innym,
23. Moje ulubione książki/filmy ( lista )
24. Skąd biorę pomysły na pisanie?
25. Trochę o mnie - 100 faktów o mnie,
26. Trochę o hobby, czyli pasji,
27.  Studia warto na nie iść czy nie?
28. Aplikacje na telefon godne polecenia,
29. Lato, jesień, zima, a może wiosna - moja ulubiona pora roku i dlaczego?
30.  Sposoby na nudę. 

To moje pomysły. A wasze? Pochwalcie się w komentarzu! 


9 komentarzy:

  1. Świetne pomysły , leci do zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma takie chwile "załamania" gdzie wena totalnie nas opuszcza. Bardzo dobre pomysły, pewnie wykorzystam.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły :)
    Pozdrawiam :)

    http://by-inga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 8. O mojej szkole - technikum czy liceum? to jest ciekawe, chętnie bym coś takiego napisała, zwłaszcza, gdy już skończyłam LO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z by pomóc komuś z tematyką posta :)
    Ja na szczęście nie potrzebuje ale polecę posta koleżance która się chwilowo zacięła i nie wie o czym napisać :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny wpis ! :) Zainspirowałaś nas :3 Parę z tych propozycji na pewno wykorzystamy :D Już mamy jeden pomysł na post ^^ Super ! Śliczne zdjęcie. Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że każdy powinien sam wymyślać posty. Wtedy będzie oryginalny, a nie taki jak milion innych blogów. Ale twój post super. fajnie napisany i fajne tematy zaproponowałaś. Masz pomysły i wiesz o czym piszesz. nie owijasz w bawełnę... :)

    https://stories-written-with-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ej swietne pomysly! serio cos wybiore i zrobie o tym post :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomocny post, oby było takich więcej. :)
    http://juornalduninconnu.blogspot.com/2016/07/zacznij-pracowac-nad-soba-nie-ogladaj.html

    OdpowiedzUsuń