czwartek, 4 maja 2017

#32 Cytaty.

Witam. 
W tym poście chciałabym wam przedstawić cytaty i kilka zdjęć.
Myślę, że warto czasami przeczytać i zainspirować się tym, co autorzy tych myśli mają do powiedzenia. Wybrałam te, które moim zdaniem są najciekawsze. 



Czasem zapalam papierosa, który ma smak mojego życia. Papierosy nigdy mi nie smakowały. 

Kiedyś błyskawice przestaną istnieć, a po burzy zawsze wyjdzie słońce.

Czasem wiesz, że po prostu gdzieś nie pasujesz i nie pociesza cię nawet myśl, że w końcu się dostosujesz. 

To, co posiadamy nie określa, kim naprawdę jesteśmy.

Żyj dniem, tak jak by był ostatnim, w 100% szczęśliwie.

Człowiek jest w stanie znieść wiele, ale psychika zagracana emocjonalnymi porażkami w końcu wysiada.

Najmocniej kochają serca, które najmocniej cierpiały.

Ciekawe czy ty też uśmiechasz się do ekranu, gdy dostajesz wiadomość ode mnie. Jak ja, gdy dostaję każdą od Ciebie.

Nic nie boli tak jak obojętność w oczach osoby, na której nam zależy.

Są takie momenty, kiedy ból jest tak duży, że nie możesz oddychać.









Do następnego <3

6 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobał mi sie ten "To co posiadamy nie określa kim naprawdę jesteśmy." dominatt.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę dołujące są niektóre cytaty, mnie by one nie motywowały jak np. "Ciekawe czy ty też uśmiechasz się do ekranu, gdy dostajesz wiadomość ode mnie. Jak ja, gdy dostaję każdą od Ciebie." czy choćby ten: "Czasem zapalam papierosa, który ma smak mojego życia. Papierosy nigdy mi nie smakowały." Przecież one są smutne, pokazują że czegoś komuś brakuje, za czymś tęskni i odczuwa ból. Ból do życia. - "Nic nie boli tak jak obojętność w oczach osoby, na której nam zależy." - Serio Cię on motywuje?
    Za to obrazki jak najbardziej mi się podobają, można z nich wiele wyczytać :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi bardziej o to, że daje do myślenia. refleksji.

      Usuń