czwartek, 30 czerwca 2016

#11 Jak być pewnym siebie?

Hej. :D. 
Dzisiaj przychodzę do was z tematem o pewności siebie. Jak ją zdobyć? Niestety pewność siebie zdobywa się trudno. Dlaczego? Otóż, każdy w sobie widzi jakieś wady. Nie ma osoby by widziała w sobie same wady. Jedni uważają, że są grubi mimo, że odstają im kości. Wystarczy zaakceptować siebie takim jakim jest. Nikt nie jest idealny. Nie ma na świecie osoby perfekcyjnej. Dlatego samoocena pozytywna jest jednym sposobem, aby być pewnym siebie. Drugim natomiast jest zadowolenie z tego co się robi, bądź osiąga. Ono pokazuje, w ilu procentach tak naprawdę zaakceptowaliście siebie. Znam osobę, która wkłada dużo wysiłku w to co robi jest to idealne, ale ona nie jest zadowolona z siebie. Człowiek nakłada na siebie maskę taką, w której pokazuje swoje drugie ja, a pod tą maską, kryje się zapewne mega wrażliwa i dumna z siebie osoba. A wy co o tym sądzicie? Warto być pewnym siebie czy raczej być kimś skrytym w sobie niedopuszczającym do siebie ludzi? Wyraźcie swoją opinię w komentarzu. Z chęcią przeczytam wasze zdanie na ten temat. 












9 komentarzy:

  1. Pewność siebie, jest ją tak bardzo zdobyć a tak łatwo stracić. Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że najlepiej jest być pewnym siebie ale jednocześnie nie wykładać innym wszystkich swoich kart. Być pewnym ale to co w nas najbardziej wartościowe zachować dla wyjątkowych osób :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/2016/06/twoj-poranek-sukcesu-zaczyna-sie.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Pewność siebie jest najważniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Pewność siebie jest najważniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety mało ludzi w dzisiejszych czasach posiada pewność siebie :) Świetne inspiracje :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że warto być pewnym siebie mimo, że nie jest to łatwe... Mi jeszcze brakuję dużo do pewności no ale staram się to zmieniać :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że jestem coraz bardziej nieśmiała, ale to też zależy ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem nieśmiała, ale niektóre swoje lęki juz nie są dla mnie wyzwaniem ;) Wystarczy chcieć ;) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Myślę, że pewność siebie jest zaletą do pewnego stopnia. Czasem niektórzy chłopacy (lub dziewczyny) są zanadto pewni siebie i to bardzo irytuje. Mi samej brakuje tej pewności ale staram się to zmienić ;)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń