poniedziałek, 27 czerwca 2016

#7 Dlaczego nie rozmawiamy o swoich uczuciach?

Hej.
Uczucia są bardzo ważne w życiu człowieka. Jedni się cieszą z życia, a inni zaś są pogrążeni w smutku. Najgorsze co może być to duszenie swoich uczuć w sobie. Dlaczego? Otóż, kiedy próbujemy sami z uczuciami walczyć to przeżywamy to mocniej. Lepiej się komuś wygadać np. mamie, przyjaciółce, siostrze. Poczujemy ulgę na sercu. 


Jeśli nie macie się komu wygadać jednym z moich sposobów jest napisanie swoich uczuć na kartce, a potem je spalić. Po tym też odczuwamy ulgę. Mi ostatnio było przykro jak dowiedziałam się o śmierci Christiny Grimmie. Była młodą artystką, zawsze uśmiechniętą. Tyle osiągnęła, a Bóg zabrał ją do siebie. Nie rozumiem kompletnie takich ludzi, co zabijają na koncertach. To jest chore. Nigdy tego nie zrozumiem. Co do tematu uczuć. Każdy z nas je odczuwa. Teraz przykładowo cieszymy się, że są wakacje. Dużo odpoczynku przed kolejnym rokiem nauki. Dlaczego nie rozmawiamy o nich? Boimy się reakcji innych ludzi na dany temat, że kogoś zranimy, albo ktoś nie zaakceptuje tego, co my czujemy.  A co wy o tym myślicie? Jakie uczucia wam towarzyszą dzisiaj?











24 komentarze:

  1. Kurczę, bardzo ciekawy post, taki prawdziwy.
    Oby więcej takich ;)
    personalstyle23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety coraz więcej osób tłumi w sobie uczucia, a rozmowa z najbliższymi może zdziałać cuda.
    Również słyszałam o śmierci tej artystki i przeżyłam szoku, że ktoś mógł odebrać życie młodej kobiecie...

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety coraz więcej osób tłumi w sobie uczucia, a rozmowa z najbliższymi może zdziałać cuda.
    Również słyszałam o śmierci tej artystki i przeżyłam szoku, że ktoś mógł odebrać życie młodej kobiecie...

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten post dał mi bardzo dużo do myślenia! Ciekawie piszesz ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Christina... Też o niej słyszałam i jej historia mną wstrząsnęła. Przez ten incydent, artyści apelują o jeszcze większą ochronę dla gwiazd podczas koncertów.
    Też dusiłam w sobie uczucia, teraz kiedy jest za późno, staram się ich za wszelką cenę wyzbyć.
    http://ewelinaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post i daje dużo do myślenia. :)

    Obserwuję!
    http://green0floor0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to że ja zabili to był bardzo duży szok. Jeszcze na koncercie.
    Chętnie spróbuję ten sposób z kartka.
    Świetny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post, myślę, że uczucia innych są ważne :D
    pozdrawiam!
    https://jestemtwoimbratem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uczucia- uważam, że najważniejszy element w naszym codziennym życiu.;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uczucia są ważne, ale w dzisiejszych czasach tak na prawdę nikogo nie interesują, więc lepiej zatrzymać je dla siebie.

    Najlepsze hacki do gier online

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochałam Christinę... jakim trzeba być człowiekiem, żeby zabić drugiego człowieka nawet go osobiście nie znając? Zazdrość?

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Post z przesłaniem! Super ;)
    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Często jest też tak, że jak rozmawiasz o uczuciach to biorą Cię za kogoś słabej psychiki, a to nie prawda. Lepiej rozmawiać, niż w sobie tłumić.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W chwilach smutku rozmowa bardzo pomaga, szkoda Christiny :(

    Singo Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S śliczny nagłówek ♥

      Usuń
    2. Dziękuję ❤ Monika mi go robiła :D kochana jest ;)

      Usuń
  15. ojj tak, jak się wygadamy bliskiej osobie to od razu się robi lżej na sercu!
    U mnie na blogu pojawił się właśnie post odnośnie pracy w H&M i Zara, zapraszam serdecznie, pozdrawiam! :)
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Weszłam i z ciekawością przeczytałam Twojego posta, aż do samego końca. I teraz tak do tematu. Uczucia? Każdy jakieś ma ,każdy z nas będzie je mieć, ale to zależy też od tego czy mamy odwagę je wyznać, bo niestety zdarzają się tacy ,którzy nawet bliskim nie mają odwagi o swoich uczuciach mówić. Uczucia? Trudny temat, ale zgodzę się z Tobą w stu procentach lepiej rozmiar o uczuciach niż w sobie tlumic.

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mądry i wartościowy post!
    Daje dużo do myślenia, czekam na kolejny :)

    Skomentujesz? Będzie mi bardzo miło :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/06/wakacyjne-inspiracje-1.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Raz w życiu zdarzyło mi się napisać o spalić-pomogło ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy, mądry, prawdziwy post o uczuciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O Christiny Grimmie usłyszałam dopiero po tym wypadku i kiedy czytałam co się stało popłakałam się z powodu śmierci tak młodej i utalentowanej osoby. Nawet teraz zbierają mi się łzy w oczach.
    Ciężko jest rozmawiać o uczuciach i czasem jest nam łatwiej tak jak mówiłaś napisać to co myślimy na kartce, a potem ją spalić.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń