wtorek, 28 czerwca 2016

#9 Co sądzę o szkole średniej?

Witam. 
Jest początek wakacji, ale zapewne są tu osoby, które wychodzą z gimnazjum i chciałyby dowiedzieć się jakie zdanie mam na temat szkoły średniej. Otóż, szkoła jak szkoła. Jedni mówią, że ciężko jest. To zależy od nauczycieli i sposobu wymagania. W każdej szkole trzeba się uczyć. Jak za pewnie wiecie ja chodzę do technikum i jestem z niego zadowolona. W gimnazjum sobie tak dobrze nie radziłam jak w technikum.W nim nie ma przedmiotów typu: plastyka, sztuka, zajęcia artystyczne, muzyka. Są one zastępowane przedmiotami zawodowymi w zależności od tego kto wybierze sobie jaki profil. Kiedyś myślałam, że w technikum będzie trudno i nawet myślałam, że jak nie dam rady to zawsze mogę się przenieść do zawodówki, ale to okazało się zbędne. Jak najbardziej wam polecam tę szkołę. Jeżeli chodzi o zeszyty do przedmiotów zawodowych i  polecam te duże. Będziecie mieli wszystko w jednym miejscu. Technikum różni się tylko od liceum przedmiotami zawodowymi, a w zawodówce jest więcej praktyki. Kierunków jest mnóstwo, każdy znajdzie coś dla siebie, jeżeli nie jesteś pewna czy chcesz iść na studia czy nie to polecam tą szkołę. Po tej szkole możesz iść na studia w dowolnym kierunku, jakim tylko chcesz. Makijaż w technikum można sobie robić i ubierać się jak się chce, zależy do jakiej szkoły się wybierasz. Mam nadzieję, że moje porady się przydały. I to co chcieliście wiedzieć się dowiedzieliście, a jeśli nie możesz zapytać w komentarzu. Jeśli podoba ci się ten post zostaw po sobie ślad, bo on mnie motywuje. 










16 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie muszę zastanawiac się o wyborze kolejnej szkoły na szczęści, ale gdy będę nad tym myślała przeczytam twój post jeszcze raz. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem w liceum i uważam, że to bzdura, że jest ciężej. Zmieniają się tylko progi ocenowe między gimnazjum a szkołą ponadgimnazjalną. Czy jestem zadowolona? Żałuję, że nie wybrałam technikum, ale wiedząc, że pójdę na studia nie jest to dużą stratą.:)

    http://nataliatarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. My idziemy do nowej szkoły po wakacjach :) Trochę się boimy, ale no każdy to przeżyć kiedyś musi ;) To tylko gimnazjum ;D Super post kochana :* Dziękujemy za miły komentarz u nas <3 My też od niedawna prowadzimy bloga, ponieważ założyłyśmy go 1 kwietnia tego roku ^^ Obserwujemy i będziemy bacznie śledzić twojego bloga :) Mamy nadzieje, że ty także :3 Jak mijają wakacje ? :3 Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie kochane! Oczywiście, że będę Was śledzić. Pozdrawiam również Was, a wakacje jakoś lecą, chce je poświęcić na bloga i spotkania ze znajomymi. Dziękuję ❤

      Usuń
  4. Ja skończyłam właśnie pierwszy rok w liceum i jestem bardzo zadowolona ;) Trudno powiedzieć, że liceum jest ogólnokształcące, ponieważ wszystkie przedmioty są tylko w pierwszej klasie, potem uczymy się już tylko wybranych przez nas przedmiotów rozszerzonych. Co prawda nie są to przedmioty stricte zawodowe, bo mają na celu przygotowanie nas wyłącznie do studiów. Zważywszy jednak na towarzystwo, nauczycieli a także atmosferę - nie mam na co narzekać ;) Pozdrawiam!
    worldofloverance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślałam nad technikum niestety u mnie w mieście nie ma porządnego :/
    Wybrałam liceum i jestem na profilu matematycznym i nie powiem że jest łatwo no ale sama wybrałam sobie ten los wiec nie ma co narzekać :3
    Ale liceum to chyba coś nowego i fajnego przynajmniej dla mnie :3
    Po roku czasu czuje się super i nie mogę doczekać się 2 klasy :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, ja właśnie skończyłam gimnazjum i wybieram się do liceum bo kompletnie nie wiem co chcę w życiu robić i mam nadzieję, że ta szkoła okaże się dobrym wyborem... ale czas pokaże :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega post za rok kończę gimnazjum i przeczytam ten post jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, z pewnością przydatny innym osobom! :) Również skończylam pierwsza klase technikum i miałam identyczne obawy przed pójściem do technikum :)

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem juz na studiach i osobiście szkołę średnią pamiętam bardzo dobrze. Miałam wielu wspaniałych nauczycieli, grupę zaufanych koleżanek. Matura jest niczym w porównaniu z sesja. Na studiach to albo z Toba nie wyjdą albo bd chcieli codziennie. Ogl chcę wrócić do liceum :c

    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę tęsknię za szkołą... Teraz jestem po studiach i pracuje, więc moje wakacje trwają 2 tygodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie technikum wydaje się super szkołą :)!

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Technikum w dzisiejszych czasach jest zdecydowanie lepsze od liceum, pod każdym względem! :)

    Hacki do gier online

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkołę średnią tak jak i studia wybieramy zgodnie z zainteresowaniami. Na pewno osoby po technikum mogą również dostać się na najlepsze uczelnie w kraju. Ważne jak uda się zdać maturę. A w technikum uczeń jest lepiej przygotowany praktycznie do zawodu.

    OdpowiedzUsuń