poniedziałek, 6 czerwca 2016

#2 Moje plany na wakacje.

Witajcie. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam o swoich planach na wakacje. Zapewne wiecie, że wakacje są za 18 dni i zbliżają się do nas bardzo szybko. Ja uwielbiam lato, nie tylko dla tego, że jest wolne od szkoły, choć większość pewnie tak ma, ale także za piękną pogodę, podróżowanie i odpoczynek. Przerwa letnia jest to fajny czas na spotkania się z przyjaciółmi czy imprezowanie. Więc nie przedłużając zaczynajmy. 





  • # Czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi. 
  • # Podróż nad morze, ale gdzie jeszcze nie wiem ;/ 
  • # Chcę iść do pracy, aby coś zarobić. 
  • # Zmienić wnętrze pokoju. 
  • # Uczyć się nowego języka ( mam dylemat, doradzicie?).
  • # Spać do późna, tak uwielbiam to.
  • # Jeździć do lasu z przyjaciółmi .
  • # Pojechać na jakiś koncert.




A wasze plany? Podzielcie się nimi w komentarzu ! Miłego wieczoru kochani ♥





6 komentarzy:

  1. a może z nowego języka sięgniesz do języków programowania? to da się łatwo połączyć później z pracą nawet zdalną z domu - chętnie ci pomogę :D językowo też pomaga blog Kamili - lingwoholik
    zapraszam do mnie - swoje plany możesz wypisać do plannera, który udostępniłam za darmo do pobrania:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam wakacje <3
    Planów zawsze dużo ale ciężko mi się za nie zabrać.
    Powodzenia w Twoich ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, na prawdę.
      Dziękuję i Tobie również. ;)

      Usuń
  3. Ja nie mam żadnych planów na wakacje :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń