niedziela, 26 czerwca 2016

#6 Czym jest samotność?

Witam. 
Ludzie często zastanawiają się czym jest samotność. Odczuwa ją każdy człowiek, nawet wtedy, kiedy jest uśmiechnięty, a uśmiech nie jest szczery. W oczach widać wszystkie uczucia, jakie człowiek ma. Wystarczy się tylko przyjrzeć i już wiemy co dana osoba czuje.Występuje ona chronicznie, albo przejściowo, np. po stracie bliskiej osoby. Samotną osobą może być młoda osoba, która nie posiada jeszcze partnera, starsza osoba po utracie męża/żony, albo ktoś kto jest w związku na odległość.



Może być samotność spowodowana ze swojej winy np. nie dopuszcza do siebie nikogo ( jest zamknięta w sobie). My jako społeczeństwo uciekamy od samotności, bo to najgorsza rzecz. 







A wy co sądzicie o samotności? Napisz w komentarzu chętnie poczytam. Pozdrawiam. Do następnego. ♥

6 komentarzy:

  1. Czasem przebywanie samemu jest potrzebne, aby przemyśleć kilka spraw, ale tragedią jest sytuacja, w której w "tłumie" znajomych czujemy się samotni.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie samotność to nic złego. Ja często jestem samotna, w szkole nie zawsze mam do kogo się odezwać, ale w sumie nie przeszkadza mi to. Jeżeli jednak są sytuacje, które są tragiczne, to nie warto zostawić osobę skazaną na samotność. Nie wiadomo, co takiemu człowiekowi może przyjść do głowy.

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry i wartościowy post!
    Czekam na więcej takich przemyśleń :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/06/wakacyjne-inspiracje-1.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post, samotność jest częścią życia tylko trzeba umiejętnie się nią cieszyć. W życiu każdego zdarzają się chwile kiedy potrzebujemy spokoju od wszystkiego ale nie da się tak żyć na dłuższą mete :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samotność jest dobrze ale nie w nadmiarze. Wiadomo, każdy człowiek czasem potrzebuje spokoju, chwili żeby odetchnąć. Takiej chwili na zamknięcie się we własnym świecie. Jednak gdy samotność zaczyna coraz częściej występować w naszym życiu, gdy to uczucie zaczyna się do nas przedzierać bez pytania o zgodę- wtedy zaczyna się prawdziwy problem. Bardzo mądry post, pozdrawiam ;)
    zapraszam do siebie => http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja często czuje się samotna ale mam tez dni gdzie bardzo cieszę się ze nikogo przy mnie nie ma. Najczęściej odludkami są ludzie bardzo wyróżniający się na tle społeczeństwa.

    OdpowiedzUsuń