sobota, 4 czerwca 2016

Początek :3

Hej. Jestem Natalia. Mam siedemnaście lat i mnóstwo pomysłów na tego bloga. Dlaczego go założyłam? Otóż, chciałabym na mym blogu przekazywać swoje emocje, swoje słabe i wesołe dni, a także dawać Wam porady, które ja już wykorzystałam w swoim życiu. Teraz opowiem wam o sobie.
♥ Mieszkam w okolicach Bydgoszczy, na wsi.
♥ Jestem Blondynką o Zielonych oczach i bladej cery.
♥ Mam 154 cm wzrostu, mała wiem, ale może urosnę :D.
♥ Uwielbiam Siatkówkę.
♥ No i rowery.
♥ Muzykę, głównie Pop.
♥ Uczę się w technikum.
♥ Oglądam seriale, jednym z nich jest Teen Wolf, które uwielbiam. <3
♥ Nienawidzę pająków.
♥ Mam rodzeństwo, starszego brata.
♥ Chciałabym wyjechać zagranicę, najlepiej w jakieś ciepłe kraje.
♥ Nie mam zwierząt domowych.
♥ Jestem szczerą, miłą osobą.
♥ Uwielbiam pomagać ludziom. Jak masz problem to pisz śmiało, nawet anonimowo.

A tutaj macie kilka zdjęć:


 Uwielbiam Koniki *.* 


Gitara <3


Nożna najlepszy sport, ever <3


True <3



Też tak macie? ;C



Miłego weekendu Miśki ! ♥

2 komentarze:

  1. uroczy design bloga, i bardzo fajny post, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń