środa, 29 czerwca 2016

#10 pięć sposobów na nudę.

Cześć, siema i czołem. ;D 
Dzisiaj przychodzę do was ze sposobami na nudę oraz dni deszczowe kiedy brakuje nam zajęcia na ten czas. Nie mamy pojęcia co z sobą zrobić, a jednocześnie chcemy coś zrobić, ale nie wiemy do końca co. Więc nie przedłużając dłużej, zaczynajmy. 

► Lubisz czytać książki? Co jeśli wszystkie w domu przeczytałaś / łeś.? Poszukaj sobie opowiadania dla ciebie. Pamiętam raz jak się nudziłam i wpisałam w google opowiadania dla nastolatki czy coś w tym stylu i wyskoczyło mi fajne opowiadanie. Było ono o dziewczynie, która miała na imię Kornelia. Wyszła z domu na spacer z psem i była świadkiem strasznego wydarzenia. Jeden chłopak dusił drugiego. Ona postanowiła tamtego uratować, a to się okazało błędem. Dlaczego? Chłopak, który chciał zabić swojego brata, tego drugiego brata, musiał chronić tą dziewczynę przed swoim bratem. Bardzo mi to opowiadanie przypadło do gustu. Każdy znajdzie coś dla siebie. ◄ 

► Muzyka to coś, bez czego nie umiesz funkcjonować? Włącz muzykę na full, słuchaj jej na słuchawkach, wczuj się w tekst piosenki. Jeżeli uwielbiasz pisać piosenki to napisz o czymś co lubisz, bądź co czujesz. To zależy od twojej wyobraźni i kreatywności. ◄

► Pisanie sprawia ci frajdę? Kup sobie zeszyt i opisuj w nim swoje wydarzenia z danego dnia. A jeśli się boisz, że ktoś go przeczyta, pisz na blogerze, ale nie publikuj swoich postów, chyba, że chcesz, aby ktoś to przeczytał. Mi osobiście pisanie sprawia frajdę. Lubię pisać. Dlatego założyłam bloga. To moja pasja. Jeśli to uwielbiasz to z chęcią przeczytam twój pierwszy post. ◄


► Zrób sobie maraton seriali. Jeśli brakuje ci czasu na oglądanie ich a masz chwilę wolnego to zachęcam. Serial pochłania dużo czasu. A jeśli jesteś w takiej sytuacji, że na prawdę nie wiesz co z sobą zrobić? Zrób porządki w szafach, biurku w całym domu. To również pochłania dużo czasu, ale z bardzo pożytecznym skutkiem. ◄ 

Oto są moje sposoby na nudne, szare dni. A wasze? Podzielcie się nimi w komentarzu. Z chęcią wypróbuje czegoś nowego. Pozdrawiam serdecznie. 








12 komentarzy:

  1. Muzyka musi być codziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale są zapewne osoby, które na to nawet czasu nie mają ;)

      Usuń
  2. Maraton seriali <3 o tak to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, pozdrawiam:)
    http://spadajtaato96.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w wolnych chwilach rysuję. Co widać na moim blogu. :)

    http://lekkoscumyslu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spontaniczna sesja zdjęciowa najlepsza na nudę ! :)
    https://monica280497.blogspot.com/2016/06/refleksje-o-postrzeganiu-swiata-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. A bardzo chętnie. również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat jestem osobą która rzadko kiedy się nudzi. Zawsze mam coś do nadrobienia, coś do zrobienia. Jedak to streszczenie opowiadania mega mnie zaciekawiło! W wolnym czasie również oglądam wiele seriali :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  8. ja najczęsciej na nudę własnie stosuję książki :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim sposobem jest ruszenie tyłka z domu, chociażby na spacer!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie takie rzeczy robie kiedy nie mam co ze sobą zrobić :) Jeżeli chodzi o muzykę to towarzyszy mi całymi dniami ;) Podoba mi sie Twoj blog ! Obserwuje !

    www.katharinestyleblogspot.com

    OdpowiedzUsuń